Realizacje z zakresu audiomarketingu
Audiomarketing to niezwykle ważny element współczesnego marketingu wykorzystujący dźwięki do kierowania decyzjami zakupowymi konsumentów. Muzyka odtwarzana w lokalach nie powinna być przypadkowa ale dobrana do określonej grupy klientów i musi być spójna z marką. Wśród licznych korzyści audio marketingu można wymienić:
- tworzenie odpowiedniej atmosfery,
- oddziaływanie na aktywność klientów
w miejscu sprzedaży,
- wpływ na emocje klientów w czasie zakupów,
- tworzenie pozytywnego wizerunku marki,
- wzrost sprzedaży.
Playlisty muzyczne tworzą u nas osoby, dla których muzyka jest pasją. Posiadają ogromną wiedzę w tym zakresie, śledzą nowości muzyczne ale także doceniają i potrafią wydobyć z archiwów historii muzyki komercyjnej utwory ponadczasowe, kultowe, na których wychowały się pokolenia i które wiecznie żyją. Na życzenie klientów, dla których przygotowujemy muzykę komercyjną, a więc muzykę całego świata, tworzymy tzw. playlisty z nagraniami na życzenie. Proponujemy umowę na 12 lub 24 miesiące, certyfikaty legalności, publikację zdalną przez internet, wstawianie na serwer lub przesyłanie gotowych playlist na CD lub Pendrive. Tworząc playlisty sięgamy do przeróżnych gatunków muzycznych jak: pop, soul, funky, jazz, smooth jazz, hip-hop, Christmas, dance, disco, latino itp.