Zastosowania

Trudno ograniczyć Digital Signage do określonych obszarów aktywności gospodarczej i społecznej. Nasze rozwiązania są przeznaczone zarówno dla sektorów komercyjnych, samorządowych jak kulturalnych i oświatowych.

Banki

Zarządzana z jednego stanowiska sieć monitorów obejmująca zasięgiem wiele placówek bankowych to nieocenione narzędzie komunikacji z klientami. Informacje o usługach banku, aktualnych promocjach czy dynamiczne reklamy powodują znaczący wzrost zainteresowania produktami bankowymi. Aby przyciągnąć uwagę do treści promocyjnej nośniki mogą wyświetlać również treść informacyjną i rozrywkową.

Galerie Handlowe

Nasza propozycja Digital Signage dla Galerii Handlowych to multimedialne rozwiązanie stanowiące nowoczesne i dynamiczne narzędzie komunikacji z klientem galerii, angażujące go w propozycje sprzedażowe, które proponują sklepy galerii, ale i w inne propozycje marketingowo-promocyjne.

Możemy wdrożyć całościowy system multimedialny Digital Signage, który zawiera wszystkie niezbędne elementy do tworzenia nowoczesnego, dynamicznego i dedykowanego kontentu promocyjnego i reklamy dla każdego odwiedzającego galerię w zależności o jego potrzeb indywidualnych.

Korporacje

W każdej siedzibie nowoczesnej korporacji monitor wielkoformatowy lub infokiosk jest równie częstym elementem wyposażenia, co nowoczesna recepcja czy szklane drzwi. Jednak Digital Signage w siedzibie firmy pełni również funkcje subsydiarne. Informuje o lokalizacji poszczególnych działów, pozwala na bezpośredni kontakt z nimi, udostępnia ogólne informacje o firmie a także pełni funkcję promocyjno-reklamową.

Muzea

Jednym z oferowanych rozwiązań Magit jest propozycja realizacji nowoczesnego, multimedialnego i interaktywnego muzeum we wszystkich zakresach i na każdym etapie, od koncepcji do końcowej realizacji.

Bazując na naszych bogatych doświadczeniach, proponujemy całościową realizację ekspozycji muzealnych w zakresie zarówno tradycyjnych systemów wystawienniczych wraz z oświetleniem, ale przede wszystkim w zakresie systemów multimedialnych w skład, których wchodzą nośniki, takie jak infokioski, stoły multimedialne, ale i instalacje projekcyjne czy też podłogi interaktywne.

Sieci Sklepów

W sieciach sklepów Digital Signage jest z oczywistych względów ukierunkowane głównie na wsparcie sprzedaży. Największą skuteczność osiąga przekaz umiejscowiony w bezpośrednim sąsiedztwie produktów, które promuje. Charakter promowanego produktu determinuje formę przekazu. Oferta masowa kładzie nacisk informacyjny na jakość i cenę, natomiast sprzedawcy oferujący produkty z wyższej półki i zindywidualizowane wykorzystują Digital Signage do stworzenia atmosfery sprzyjającej zakupom.

Lider nowoczesnych mediów

Skontaktuj się z nami



Szybki kontakt