Aplikacje dedykowane
Oprogramowanie DSnet Magit to kompletna platforma cyfrowa do kreacji, dystrybucji i zarządzania siecią Digital Signage. Celem naszych dedykowanych aplikacji jest tworzenie atrakcyjnego wizualnie kontentu. Wykorzystujemy w tym celu multimedialne nośniki cyfrowe. Zawsze po poznaniu potrzeb naszych klientów proponujemy indywidualnie dopasowane aplikacje dla sieci digital signage. Wśród najważniejszych ich zalet jest przede wszystkim – elastyczność, skalowalność, innowacyjność oraz prosta obsługa. Już teraz sprawdź, jak warto wykorzystać aplikacje dedykowane do sieci digital signage w swojej branży!
Podstawowe funkcje:
- tworzenie kontentu
- zarządzanie
- dystrybucja
- bezpieczeństwo
- odtwarzanie i monitorowanie
Aplikacje Widgety Informacyjne
W ramach systemu Digital Signage proponujemy wdrożenie kontentu informacyjnego w technologii Widgetów on-line, czyli dedykowanych aplikacji zintegrowanych z systemem Digital Signage z różnorodną zawartością danych zewnętrznych. Dzięki temu sprawisz, że oprogramowanie dla sieci digital signage będzie jeszcze bardziej praktyczne i atrakcyjne dla użytkowników. Pomożemy Ci dopasować widgety informacyjne do tematyki Twojej aplikacji i potrzeb grupy odbiorców.
Takich jak:
-
pogoda – informacje z danego regionu,
-
informacje ogólne: data, godzina, imieniny itp.,
-
kursy walut – dla instytucji finansowych i banków,
-
widgety z informacją dla alergików,
-
komunikaty o stanie powietrza itp.
Wszystkie layouty aplikacji dostosowane graficznie do Corporate Identity każdego klienta lub charakteru aplikacji.
Aplikacje dla multimedialnych systemów muzealnych do przeglądania np. Katalogów
Atrakcyjność wystaw muzealnych to klucz do zwiększenia zainteresowania głównie wśród młodych odbiorców. Poza tym prowadzi to do łatwiejszego i przyjemniejszego przyswajania wiedzy i zapamiętywania. Oprogramowanie do sieci Digital Signage w tym przypadku może całkowicie odmienić sposób przedstawiania wystaw oraz ich kontekstu historycznego. Aplikacja umożliwia dodanie contentu w wielu językach, a także ułatwia jego odbiór również przez osoby niepełnosprawne.
Funkcjonalność aplikacji:
- interaktywny katalog wystawy,
- wirtualny przewodnik,
- zwiększenie dostępności wystawy (różne wersje językowe, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych).
Aplikacje na QR code
Proponujemy Państwu bardzo nowoczesne interaktywne narzędzie komunikacji z klientem. Tego typu oprogramowanie DSnet Magit ma ogromny potencjał marketingowy i sprzedażowy. Aplikacje na QR code w każdej branży poprawią także komunikację z klientem i mogą odegrać decydującą rolę podczas pozyskiwania klientów.
Wartości rozwiązania:
- Klient sam dokonuje wyboru interesujących go produktów i promocji prezentowanych na nośnikach multimedialnych.
- Aktywizujemy klienta w miejscu sprzedaży.
- Klient ma wypełniony czas w oczekiwaniu na rozmowę ze sprzedawcą.
- Klient może umówić się na dowolne spotkanie.
- Rozwiązanie pokazuję klientowi nowoczesne podejście firmy do klienta.
- Wybierając i korzystając z proponowanego narzędzia, klient pozostawia kontakt do siebie, dając tym samym informację, co go interesuje.
- Rozwiązanie pozwala ustalić, w jakim miejscu sprzedaży był klient,
- Wykorzystanie tego narzędzia daje możliwość do publikacji poszerzonych komunikatów marketingowych.
- est to dodatkowy kanał interaktywnej komunikacji z klientem.
Aplikacje mobilne
Tworzymy dedykowane aplikacje mobilne na platformy iOS, Android i Windows Phone. Kompleksowo tworzymy oprogramowania dostosowane do potrzeb naszych klientów – od fazy koncepcyjnej, aż po programowanie, testowanie i dalsze utrzymanie aplikacji.
Pracujemy projektowo przez cały cykl tworzenia aplikacji:
- koncepcja i specyfikacja,
- funkcjonalności CMS,
- UX Design,
- projektowanie graficzne,
- programowanie,
- integracja (m. innymi sieć beacon, kody QR, NFC, lokalizacja beacon/WiFi/GPS),
- testowanie,
- publikacja i utrzymanie,
Wayfing dla galerii / obiektów
Proponujemy nowoczesną aplikację do nawigacji obiektów publicznych tzw. Wirtualny Przewodnik po obiekcie, np. galerii handlowej. Zarządzanie aplikacją jest bardzo proste i można szybko aktualizować informacje, publikować reklamy galerii i najemców. Klient w ten sposób bardzo szybko wyszukuje potrzebne mu informacje i znajduje sklep (punkt), który szuka i ma pełną informację o promocjach. Podstawowe moduły aplikacji.
Interaktywna mapa galerii + wyszukiwarka sklepów:
Moduł umożliwiający dodawanie i zarządzanie mapami wirtualnego przewodnika. Moduł udostępnia listę najemców oraz zapewnia możliwość dodawania i usuwania sklepów, które mogą być przyporządkowane do aktywnych punktów planu. Moduł udostępnia listę oraz umożliwia dodawania i edycji branż, do których przyporządkowane są sklepy. Lista branż pojawia się w interaktywnym planie i umożliwia filtrowanie widok sklepów.
Informacje o galerii
Moduł umożliwia dodawanie i edycję informacji o galerii (obiekcie). Informacje są wyświetlane chronologicznie w aplikacji infokiosku.
Przeglądarka www:
Moduł udostępnia listę oraz umożliwia dodawania i edycji adresów dozwolonych stron, które będą dostępne w module przeglądarki internetowej w aplikacji infokiosku.
Pocztówki z Galerii:
Moduł udostępnia listę oraz umożliwia dodawanie i edycję plików stanowiących zestaw podkładów graficznych w module fotograficznym w aplikacji infokiosku. Pliki te użytkownik może wybrać jako tło własnej kartki e-mail w module fotograficznym.
Rozkład jazdy komunikacji miejskiej:
Moduł zapewnia możliwość sprawdzenia, o której godzinie odjeżdża kolejny autobus, jak można dojechać do wybranego celu oraz ile czasu zajmie podróż.
Wirtualna przymierzalnia
Kolejną chętnie wykorzystywaną aplikacją w muzeach jest wirtualna przymierzalnia. To świetny sposób na przyciągnięcie odbiorców na wystawę. Umożliwia zeskanowanie twarzy w celu zrobienia zdjęcia i wklejenia go w wybraną historyczną lokalizację czy w strój z epoki. Dzięki takiej aplikacji zwiedzający mogą otrzymać pamiątkę, którą pokażą bliskim i w ten sposób będą promowali wystawę.
Działanie aplikacji:
- Zwiedzający robi zdjęcie swojej twarzy poprzez kamerę zmontowaną na kiosku i dokonuje kolejnych kroków opisanych w aplikacji
- Następnie wybiera rodzaj kostiumu, stroju muzealnego lub postaci
- Umieszcza swoją twarz w wybranych elemencie, akceptuję i drukuje gotowe zdjęcie
Korzyści zastosowania aplikacji:
- Aplikacja dla możliwość aktywnego uczestniczenia w oglądaniu wystawy dla wszystkich odwiedzających ( Każdy kto chce, wykonuje sobie zdjęcie twarzy
- aplikacja poszerza atrakcyjność wystawy
- Jest formą promocji wystawy
- Odwiedzający dostaje pamiątkę z muzeum
Wirtualna podłoga
To doskonałe oprogramowanie podnoszące atrakcyjność dowolnej wystawy czy eventów. Wirtualna podłoga świetnie sprawdzi się do promocji marki, do przygotowania gier dla najmłodszych oraz uzyskania dowolnego wirtualnego obrazu.
Korzyści zastosowania aplikacji:
-
Aplikacja daje możliwość aktywnego uczestniczenia w oglądaniu wystawy i jest formą zabawy.
-
Głównie dla najmłodszych.
-
Poszerza aspekt edukacyjny wystawy – obrazy i opisy dają wiedzę o tematyce wystawy.
-
Aplikacja poszerza atrakcyjność wystawy.
-
Jest formą promocji wystawy.
Tablica informacyjna – info board
Oparta jest na stałej strukturze przekazywanych informacji podlegających bieżącej aktualizacji wynikającej z aktualnego statusu ceny, dostępności lub innych parametrów.
Infoboard może pełnić funkcję typu:
- menuboard dla rynku QSR,
- plakatu z repertuarem dla teatrów, kin lub centrów kultury,
- cenników dla zwiedzających,
- spisu pomieszczeń dedykowanych załatwianiu konkretnych spraw dla administracji lub biur obsługi klienta,
- tablicy ogłoszeń z ofertami pracy dla urzędów pracy,
- tablicy ofert dla rynku nieruchomości lub biur podroży.
Audio
W ramach zintegrowanego (kompleksowego) podejścia do Digital Signage proponujemy system audio wraz z contentem muzycznym. Możemy rozszerzyć istniejący system Digital Signage lub zbudować nową infrastrukturę Digital Audio (głośniki, player, wzmacniacz itp. ), a także zaproponować dedykowane playlisty muzyczne. Kontent muzyczny jako muzyka tła buduje klimat i atmosferę przestrzeni, którą odwiedza klient i stanowi spójny z całością, element sprzedażowo-promocyjny.
W ramach oferty muzycznej proponujemy:
-
muzykę Royalty Free z licencją,
-
muzykę Komercyjną z licencją i opłatami dla odpowiednich instytucji takich jak: ZAiKS, STOART czy ZPAV,
-
playlisty przygotowuje profesjonalny konsultant muzyczny,
-
comiesięczne playlisty muzyczne biorą pod uwagę różne gusty muzyczne i czas publikacji, czyli święta, wakacje itp.,
-
komunikaty Lektorskie: proponujemy szeroką gamę lektorów (redaktorów i aktorów, między innymi z cenionych i lubianych stacji radiowych i TV) + nagranie gotowego komunikatu wraz z montażem całości,
-
klipy radiowe: W ramach usług przygotowanie profesjonalnego spotu wraz z muzyką, lektorem i efektami specjalnymi, w tym mix i mastering – oddajemy gotowy spot,
-
nagranie komunikatu czy spotu reklamowego w ciągu 24h.
W ramach infrastruktury audio proponujemy:
-
doradztwo i konsultacje,
-
dobór sprzętu i jego rozmieszczenie w obszarach wyodrębnionych pod audio,
-
instalację całości wraz z okablowaniem,
-
publikację kontentu muzycznego i jego serwis zdalny (naprawczy i prewencyjny) i serwis on-site.
Magit nagrywa i publikuje poprzez system DS Audio także Komunikaty Lektorskie do wybranych kampanii reklamowych i czy innych wydarzeń. Proponujemy szeroką gamę lektorów: redaktorów i aktorów, między innymi z cenionych i lubianych stacji radiowych i TV