Główna idea
Digital Signage to, co i w jaki sposób zostanie wyświetlone na ekranie i jakie będą tego efekty. Dobry content sprawia, że sieć jest efektywna i zyskowna. Dobry – to znaczy atrakcyjny wizualnie, to efekt twórczej kreacji. Jednak równie ważna jest ergonomia contentu połączona z ergonomią nośnika, a więc zastosowanie takich środków by content dla digital signage w maksymalnym możliwym stopniu spełnił zadania, jakie są dla niego określone – edukował, dostarczał informacji, pełnił funkcję sprzedażową, zwiększał rozpoznawalność marki itd.
Przy czym zawsze głównym zadaniem jest zwiększenie skuteczności infokiosków i innych oferowanych przez nas produktów.
Tworząc content najpierw, definiujemy zadania, poznajemy warunki, w jakich content będzie oddziaływał. Następnie wybieramy technologie, które będą najlepiej odpowiadały określonej specyfice i jak najlepiej zaprezentują treści, nośnika i lokalizacji.